![](/media/lib/52/papierosy-bf7537c4a6f8a981b0257297d23f8397.jpg)
Mylące opakowanie
28 lipca 2009, 12:10Większość palaczy uważa, że papierosy są bezpieczniejsze dla zdrowia, gdy na opakowaniu pojawiają się słowa "srebrny" lub "gładki", a opakowanie jest jaśniejsze i widnieje na nim rysunek czy zdjęcie filtra (Journal of Public Health).
![](/media/lib/8/1179240505_263674-df0aeeb9b070806cd386dd7c736048c6.jpeg)
Polacy współpracują z największymi
20 lipca 2009, 09:46Polska firma ArcaBit, producent marki ArcaVir, nawiązała współprace z międzynarodowymi firmami: AVG, Sophos i Symantec. Ma ona polegać na wymianie próbek szkodliwych obiektów, którą ArcaBit będzie prowadził z każdą z wymienionych firm.
![Główne wejście do kampusu Microsoftu](/media/lib/12/1184584892_404040-58bb0f8370053bfc40633a72608077f1.jpeg)
Apple do Microsoftu: wycofajcie reklamy
16 lipca 2009, 13:06Jak pamiętamy na słynną kampanię Apple'a "I'm Mac", Microsoft odpowiedział nie mniej znaną "Laptop Hunters". Jednak, jak się okazuje, walka pomiędzy oboma koncernami na tym się nie kończy.
![](/media/lib/51/sowa-df76a88dc241f60a0f121e9566a6f73e.jpg)
Naprawdę różni
24 czerwca 2009, 10:08Znaleziono znaczące różnice w działaniu mózgów rannych ptaszków (skowronków) i nocnych marków, czyli sów.
![© Intel](/media/lib/10/1182853386_379103-6df8e073e4ff985967678f19dbeab170.jpeg)
Intel zmienia nazewnictwo
18 czerwca 2009, 10:53Intel ogłosił nową strategię, która będzie skupiała się na marce Core. W związku z tym na rynek, obok już obecnych Core i7, trafią procesory Core i5 oraz Core i3, a niektóre marki, jak na przykład Centrino, znikną ze sklepów.
![](/media/lib/45/banknoty-ea6e70cf3a9bcfa25cbdb3965c5f61d1.jpg)
Osobowość finansowa
3 czerwca 2009, 14:48Sposób, w jaki otwieramy wyciągi z konta czy kupujemy, ujawnia, wg ekonomistów, nasz typ osobowości finansowej. Ze względu na podejście do pieniędzy można wyróżnić 5 podstawowych typów: Luzaka, Uchylacza, Ciułacza, Potwierdzacza i Szastacza.
![](/media/lib/33/drink-z-wisienka-e74c71b13df94b4bd8a3194560bdc4f8.jpg)
Drink prawdę ci powie...
29 maja 2009, 10:23Psycholodzy twierdzą, że sposób, w jaki ludzie trzymają swoje drinki, ujawnia cechy ich osobowości. Na podstawie technik picia można wyodrębnić osiem podstawowych typów.
![](/media/lib/49/przyjaciele-e71bdaa7ee1fb80303c5abfe77f3dff7.jpg)
Prospołeczny rozrost
22 maja 2009, 08:50Ludzie ciepli i lubiani, nazywani często duszami towarzystwa, mają w pewnych rejonach mózgu więcej istoty szarej niż osoby postrzegane jako niezależne, a niekiedy nawet wyobcowane (European Journal of Neuroscience).
![](/media/lib/49/postrzeganie-61cfa79e2ca953a9bae31c20cdd22fdd.jpg)
Interesująca zmiana preferencji
20 maja 2009, 15:03Wydaje się, że najnowsza kampania marketingowa Microsoftu "Laptop Hunters", której celem było przekonanie klientów, iż przepłacają kupując komputer Apple'a, przyniosła spodziewane efekty. Przynajmniej jeśli chodzi o spostrzeganie wartości obu marek.
![](/media/lib/47/paski-reklamowe-2f488bd6fc5be5ced859e754f5ceee66.jpg)
Smakowe paski reklamowe
30 kwietnia 2009, 14:57Peel and Taste to nowa metoda reklamowania napojów i produktów spożywczych. Cieniutkie listki przypominają gumę do żucia lub paski odświeżające oddech. Są pakowane w przezroczystą folię. Wystarczy wziąć je do ust, by poczuć, jak smakuje interesujące nas piwo czy debiutująca marka chipsów.